Skip to main content

Inför ditt besök

Tillgänglighet

Stora delar av Maxim är tillgänglighetsanpassade. För bästa och smidigaste service vid ditt besök rekommenderar vi att du meddelar vår publikmail hej@maximstockholm.se om du behöver hörselslinga, sitter i rullstol eller har ledsagarehund med dig på vårt besök. Publikvärdar finns på plats och är behjälpliga vid ankomst. Notera att scenrök och strobe kan förekomma.

Garderob

Garderob finns, ibland obemannad och gratis, och vid bemanning kostar det 30 kronor. Evenemanget omfattas inte av något väskförbud, men vi rekommenderar att lämna större väskor hemma.

Biljett

Insläpp sker via huvudentrén på Maxim. Kom i god tid och se till att ha din QR-kod eller utskrivna biljett redo när du kommer fram till entrén. Biljetten kommer från Tickster. Om du har svårt att hitta din biljett kan du söka på “xxx” i din mailkorg, då ska biljetten komma upp i ett mail. Det finns även publikvärd på plats!

Övriga frågor

Vi har alltid en publikvärd vid scen under föreställning, som du kan vända dig till med frågor eller särskilda behov. Om du undrar något redan nu är det bara att skriva till hej@maximstockholm.se.

Ät något innan

Maxims egna matservering med prisade Bistro Barbros ägare har skapat menyer anpassade för om du äter på balkongen eller bistron, med både alternativ som femrätters eller med mindre enstaka rätter. Vi rekommenderar att du bokar eller förköp din matbeställning innan ditt besök.

Barer

Baren i foajén är öppet från insläppet fram till konsertens start. Det finns även en bar inne på parkett och på balkongen som är öppna. Det går bra att förtära dryck inne i salongen under ditt besök.

 

 

 

Boka bord